|
bostjan |
|
začetnik
Pridružen/-a: 26.03. 2007, 13:59 Prispevkov: 3
|
Objavljeno: 26 Mar 2007 14:38 Naslov sporočila: lep pozdrav |
|
NO PA GA LE IMAMO |
|
Nazaj na vrh |
|
Inserat |
|
VIP
Pridružen/-a: 12.01. 2007, 14:56 Prispevkov: 888 Kraj: Podvelka
|
Objavljeno: 26 Mar 2007 20:15 Naslov sporočila: |
|
Veselim se z vami, saj poznam občutek, ko prideš in Arnesa na SIOL- božansko. Upam, da se večkrat srečamo preko postov na tem Forumu, kjer nas je že kar nekaj preko 50 članov!
_________________ ODLOŽI NA JUTRI SAMO TISTE STVARI, KI LAHKO OSTANEJO NEDOKONČANE, ČE UMREŠ. (Pablo Picasso) |
|
Nazaj na vrh |
|
IV |
|
začetnik
Pridružen/-a: 13.02. 2007, 21:47 Prispevkov: 25
|
Objavljeno: 06 Apr 2007 15:32 Naslov sporočila: RAZVEZNI DOSTOP |
|
Vsem, ki ste se odločili za ADSL paket, v katerem je tudi vključena uporaba telefona, sporočam. da je z združitvijo Telekoma in Siola že omogočen RAZVEZNI DOSTOP (in s tem možnost odpovedi Telekomovega telefonskega priključka). To omogoča tako centrala v Lehnu kot tudi centrala v Podvelki.
Vendar, kot so me danes seznanili na Telekomu, mora vsak sam preveriti in urediti to možnost za svojo tel. številko.To lahko uredite preko spletne strani www.siol.net
Ta informacija je preverjena, ker sem sama to že uredila (s pomočjo njihovega operaterja).
V kolikor bi kdo potreboval podrobnejše informacije, so mi povedali še nekaj korakov, kako priti do tega programa, da lahko odjavite telefon. Če jih kdo potrebuje, naj sporoči na forum.
Še vedno pa se lahko obrnete na njihove operaterje na brezplačni št. 0808000, kjer jim boste povedali svoje uporabniško ime in tel. številko in boste zadevo uredili skupaj.
Vsem želim lepe Velikonočne praznike in lep pozdrav.
IV |
|
Nazaj na vrh |
|
Niko i ništa |
|
Maršal
Pridružen/-a: 30.01. 2007, 09:20 Prispevkov: 625 Kraj: Manhattan
|
Objavljeno: 06 Apr 2007 21:08 Naslov sporočila: |
|
Hvala za info! Sem tudi sam uredil. Postopek je sila preprost. Na http://moj.siol.net/ levo zgoraj pod "naročilo" naročite spremembo storitve - razvezan dostop. Če imate pri tem težave ali vam kaj ni jasno - pokličite 080/1000(2) in operater vas bo vodil skozi postopek. Z razvezanim dostopom boste mesečno prihranili cca 20 eur. V ceni 41 eur imate namreč INTERNET + 2x TV 120 kanalov + telefon (še vedno 120 min brezplačno). Ugodno, ni kaj! _________________ Če hočeš postati velika živina, moraš začeti kot mladi junec. |
|
Nazaj na vrh |
|
Inserat |
|
VIP
Pridružen/-a: 12.01. 2007, 14:56 Prispevkov: 888 Kraj: Podvelka
|
Objavljeno: 06 Apr 2007 21:23 Naslov sporočila: |
|
IV in Niko i Ništa, lepa hvala. Sta mi prišparala vsaj 240€ na leto, pa še manj sitnosti (dve številki...) bom imel. Sam sem uredil kar preko tel. številke 080-8000 (Telekom), brez težav, v treh minutah. Sicer pravijo, da bodo prišli serviserji v treh tednih na dom (zaradi morebitne menjave modema), ampak, če sem čakal več kot dve leti, bom še tri tedne!
_________________ ODLOŽI NA JUTRI SAMO TISTE STVARI, KI LAHKO OSTANEJO NEDOKONČANE, ČE UMREŠ. (Pablo Picasso) |
|
Nazaj na vrh |
|
wesso |
|
Moderator
Pridružen/-a: 02.03. 2007, 06:45 Prispevkov: 557 Kraj: Ožbalt
|
Objavljeno: 06 Apr 2007 21:56 Naslov sporočila: |
|
_________________ Bog žívi vas Slovenke,
prelepe, žlahtne rožice;
ni take je mladenke,
ko naše je krvi dekle;
naj sinóv
zarod nov
iz vas bo strah sovražnikov!
(peta (5)kitica ZDRAVLJICE, dr. France PREŠEREN) |
|
Nazaj na vrh |
|
major |
|
začetnik
Pridružen/-a: 29.03. 2007, 17:24 Prispevkov: 37
|
Objavljeno: 07 Apr 2007 09:25 Naslov sporočila: |
|
hvala vam za te informacije.imam pa za vas eno vprasanje.
pri nas veckrat obstoji slika,bodo zato menjali modem ali je vzrok kje drugje?je tudi pri vas tako?za odgovor se ze vnaprej najlepse zahvaljujem. _________________ vsi za enega.eden za vse |
|
Nazaj na vrh |
|
Inserat |
|
VIP
Pridružen/-a: 12.01. 2007, 14:56 Prispevkov: 888 Kraj: Podvelka
|
Objavljeno: 07 Maj 2007 18:31 Naslov sporočila: |
|
major je napisal/a: | imam pa za vas eno vprasanje.
pri nas veckrat obstoji slika,bodo zato menjali modem ali je vzrok kje drugje?je tudi pri vas tako?za odgovor se ze vnaprej najlepse zahvaljujem. |
Pri nas v Podvelki je bilo podobno na začetku, se pravi pred več kot letom. Z nekaj reklamacijami (preko 080-1000 in kontakta preko e-maila) so to nekajkrat urejali iz SIOLA in TELEKOMA, tako, da je v zadnjih osmih mesecih brezhibno. V času reklamacije pa je SIOL priznaval večji popust (tudi po 2.500 SIT na mesec), tako, da se je kar splačalo pritoževati. Seveda, če slika ni dobra ali se ustavlja, je to potrebno čimbolj pogosto reklamirati.
Sicer pa me zanima, ali so komu žen uredili razvezan dostop? Sam sem pogodbo vrnil že pred velikonočnimi prazniki, pa še ni bilo serviserja, da bi menjal modem in uredil ostalo! _________________ ODLOŽI NA JUTRI SAMO TISTE STVARI, KI LAHKO OSTANEJO NEDOKONČANE, ČE UMREŠ. (Pablo Picasso) |
|
Nazaj na vrh |
|
Niko i ništa |
|
Maršal
Pridružen/-a: 30.01. 2007, 09:20 Prispevkov: 625 Kraj: Manhattan
|
Objavljeno: 07 Maj 2007 19:25 Naslov sporočila: |
|
Pusti mafijo telekomunistično, jaz sem jih že spraševal, kdo mi bo pokril telefonsko naročnino za mesec april?! 9. aprila sem naročil razvezan dostop. Do prejšnjega tedna se ni zgodilo nič, potem ko pa sem jih malo povprašal po zdravju, pa so mi odgovorili da čakajo, da jim vrnem podpisano pogodbo, ki mi je bila baje poslana 23.4., jaz pa je do 4.5. nisem dobil?! Ko sem se malo razp.... so mi jo v 5 minutah poslali po mailu!!! Zdaj sem na istem, kot vsi ostali. Čakam na božjo (telekomovo) milost in nemilost. Majke jim telekomunistične!!! _________________ Če hočeš postati velika živina, moraš začeti kot mladi junec. |
|
Nazaj na vrh |
|
wesso |
|
Moderator
Pridružen/-a: 02.03. 2007, 06:45 Prispevkov: 557 Kraj: Ožbalt
|
Objavljeno: 07 Maj 2007 21:25 Naslov sporočila: |
|
Imel sem podoben, oz. popolnoma enak problem, (ustavljanje slika, pojavljanje kockaste slow motion slike, nerazumevanja kritja stroškov itd), veste, kaj sem naredil !??!
Vsakih 5 minut sem jih gnjavil na 0801000, gnjavil, jim solil pamet, zopet gnjavil, še gnjavil, jim napovedal da si beležim izpade in da bo tožba, še gnjavil.................., danes, pa imam več ali manj mir, ko jih pokličem so zelo prijazni, tak da se sprašujem če me že mogoče poznajo :lol: :lol: :lol: _________________ Bog žívi vas Slovenke,
prelepe, žlahtne rožice;
ni take je mladenke,
ko naše je krvi dekle;
naj sinóv
zarod nov
iz vas bo strah sovražnikov!
(peta (5)kitica ZDRAVLJICE, dr. France PREŠEREN) |
|
Nazaj na vrh |
|
tim |
|
Moderator
Pridružen/-a: 07.05. 2007, 13:45 Prispevkov: 161 Kraj: javnik
|
Objavljeno: 09 Maj 2007 22:58 Naslov sporočila: |
|
JustGirl je napisal/a: | Po eni strani bi bilo celo čudno, da bi Telekom kar s prvim dnem "dovolil" razvezan dostop, saj bi tako izgubil poleg profita pri impulzih tudi okrog 3000SIT(ja, jaz sem še vedno pri tolarjih ), ki jih sedaj pobira z naročnino. |
Zakup PRD-ja pri Telekomu s strani ISP-ja je 11,69€ / mesec, SRD-ja pa 3,92€ / mesec, tako da Telekom ne izgubi toliko...
http://www.telekom.si/uploads/pdf/cistopis_ruo_30_30_2007.pdf |
|
Nazaj na vrh |
|
Niko i ništa |
|
Maršal
Pridružen/-a: 30.01. 2007, 09:20 Prispevkov: 625 Kraj: Manhattan
|
Objavljeno: 14 Maj 2007 15:19 Naslov sporočila: |
|
Ima že kdo razvezan dostop?
Jaz sem danes zjutraj skoraj popenil! Prejšnjo sredo je bilo mesec dni, od kar sem oddal vlogo za razvezan dostop. Zakonski rok, da ga uredijo je 30 dni. Ker se do danes ni nič zgodilo, sem zjutraj poklical na Telekom. Po 20 min čakanja na "prostega operaterja" sem dobil odgovor, da čakajo na podpisan izvod pogodbe z moje strani?! Mislim, haloooo! Pred 14 dnevi sem jim priporočeno vrnil podpisan izvod in danes ga še vedno nimajo?! Pa kdo se tukaj s koga norčuje? Ko sem jim razložil, da jim ga bo prišla poiskat ekipa iz oddaje "Preverjeno" so mi poslali že drugo (mogoče celo tretjo) pogodbo po mailu. Ustregli so mi celo toliko, da sem podpisano pogodbo lahko vrnil kar po faksu. Popoldne sem jih ponovno poklical, če so končno dobili moj avtogram. Hvala bogu, so ga dobili in so mi že določili datum "montaže (ne vem, kaj bodo montirali) in prenosa" za v petek, 18.5.2007.
Kaj to pomeni? Je že kdo od vas prešel fazo "montaža in prenos" ali bom spet jaz prebijal led? Živci in potrpljenje mi že počasi popuščajo! _________________ Če hočeš postati velika živina, moraš začeti kot mladi junec. |
|
Nazaj na vrh |
|
Inserat |
|
VIP
Pridružen/-a: 12.01. 2007, 14:56 Prispevkov: 888 Kraj: Podvelka
|
Objavljeno: 15 Maj 2007 05:48 Naslov sporočila: |
|
Tudi moja zgodba je precej podobna. 23.4.07 sem jim vrnil podpisano pogodbo, prejšnji teden pa sem dobil dopis, da moram še enkrat poslati izjavo za odklop (ki sem jo tudi že poslal)- da po.... Pa sem jo še enkrat poslal in še enkrat bom zgleda čakal.....
Ko bo kdo imel kaj več podatkov v tej zvezi, se priporočamo za informacije! _________________ ODLOŽI NA JUTRI SAMO TISTE STVARI, KI LAHKO OSTANEJO NEDOKONČANE, ČE UMREŠ. (Pablo Picasso) |
|
Nazaj na vrh |
|
Niko i ništa |
|
Maršal
Pridružen/-a: 30.01. 2007, 09:20 Prispevkov: 625 Kraj: Manhattan
|
Objavljeno: 15 Maj 2007 05:58 Naslov sporočila: |
|
Kot sem že rekel - to je prava telekomunistična mafija. Ampak Telekomove naročnine za mesec april jim pa tudi ne plačam. Gre za princip. Poleg tega jim bom zaračunal vse svoje ure in živce, ki jih porabim, da rešujem probleme, ki nastajajao zaradi NJIHOVE nespodobnosti! _________________ Če hočeš postati velika živina, moraš začeti kot mladi junec. |
|
Nazaj na vrh |
|
Niko i ništa |
|
Maršal
Pridružen/-a: 30.01. 2007, 09:20 Prispevkov: 625 Kraj: Manhattan
|
Objavljeno: 16 Maj 2007 19:36 Naslov sporočila: |
|
Danes me je poklical en stric iz Telekoma, izgledalo pa je približno takole:
ON: "V petek vam pridemo "montirati" razvezan dostop."
JAZ: "Kdaj pa približno?"
ON: "Okoli desete ure."
JAZ: "Prej ne bi šlo?"
ON: "Ne!"
JAZ: "Kaj pa kasneje?"
ON: "Kdaj natančno mislite?"
JAZ: "Seveda enkrat po tretji uri."
ON: "Ne, ker delamo samo do treh." (do takrat ko so normalni ljudje v službi)
JAZ: "Kaj pa bi vi meni pravzaprav montirali?"
ON: "Vi ste zahtevali prenos številke iz Telekoma na SIOL."
JAZ: "Seveda, ampak to vi naredite na centrali, ne pri meni."
ON: "Ampak, vam moramo montirati modem."
JAZ: "Zakaj, saj ga že imam?!"
ON: "Ja, ampak modem vam moramo vključiti direktno v telefonsko vtičnico."
JAZ: "Pa saj to znam tudi sam."
ON: "Ja, ampak moram preveriti, če vse deluje tako, kot mora."
JAZ: "To lahko tudi sam preverim, ali ne?"
ON: "Dobro! Potem pa vam bomo mi samo preklopili na centrali, vi pa preverite, če vse deluje, OK?!"
JAZ: "In če ne deluje?"
ON: "Potem prijavite napako na 116."
JAZ: "In boste v ponedeljek poslali nekoga pogledat, zakaj ne deluje, jaz bom pa štiri dni brez TV-ja, telefona in interneta?"
ON: "Ne, ker imamo ob sobotah dežurnega serviserja."
JAZ: "OK! Dogovorjeno"!"
Komentarje bom obdržal raje zase, vi pa kar izvolite! _________________ Če hočeš postati velika živina, moraš začeti kot mladi junec. |
|
Nazaj na vrh |
|
Choose Display Order |
|
User Permissions |
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
|
|
|